Tykt lag olie i et lyskryds

Tykt lag olie i et lyskryds
Indsatslederbilen ved oliespildet. Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Torsdag middag blev der ringet til Beredskab Sønderborg, fordi der lå et tykt lag olie i lyskrydset ved Mariekirken og Station Sønderborg kørte til stedet og det samme gjorde beredskabets indsatsleder, Lars Krieg og tankevognen fra Hørup Frivillige Brandværn.

“Der er en oliestribe fra Sønder Havnegade og op i krydset, hvor det er som om bundproppen er faldet ud af køretøjet. Her er der et tykt lag olie, som vi nu arbejder på at få fjernet”, siger Lars Krieg til Nært & Nyt.

Læs også...  Brand i etagebyggeri

GÅET GLIP AF .. ?