Mandag formiddag holdt en 29-årig kvindelig bilist for rødt lys i krydset ved Ringvej og Løjtertoft i Nordborg.
“Hun blev ramt bagfra af en bil med en bil med en 63-årig kvinde bag rattet; som ikke havde bemærket, der var var rødt lys”, siger Chris Thorning Vesterdal fra politiet i Sønderborg.
“Der var ingen personskader ved uheldet, men udelukkende skader på bilerne”.

