Fantastisk Strandfest på Fluepapiret

Fantastisk Strandfest på Fluepapiret
Bandet Johnny Madsen for Fa’en. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: 2 minutter

Lørdag havde rigtigt mange mennesker fornøjelsen af at være en del af Strandfesten på Fluepapiret. Mennesker i aldre havde fundet vejen til Standens Ishus, som stod for festlighederne. Og de alle hyggede sig sammen, mens de nød musikken fra scenen.

“Vi har haft en fint flow i ishuset og de to vogne med drikkevarer og ringriderpølser”, sagde Tom Sivertsen til Nært & Nyt. Han er manden, som satte scenen til Strandfesten – og han gør det igen, når det bliver Skt. Hans.

Georg Forchhammer åbnede for festen og han blev afløst af Stella Nova, som spillede hits. Klokken 16 kunne strandgæsterne høre Johnny Madsen for Fa’en. Klokken 18 kom Abba Revival fra Prag på scenen og et par timer senere tog Hitfabrikken over og Back in Black rundede aftenen af med AC/DC-musik.

Skt. Hans-programmet

“Allerede klokken 15 kommer Brian Grau og spiller et par timer. Derefter er det Michael Vogensen og Morten Petersen, som giver den gas”, siger Tom Sivertsen.

Klokken 17 bliver børnebålet tændt.

“Skt. Hans-talen til børnene holder Vivi Brit Nielsen fra Byrådet og så hjælper hun børnene med at lave snobrød”, siger Tom Sivertsen.

Fra klokken 20 til 21 spiller bandet Gør det Noget.

“De får en pause klokken 21, hvor Skt. Hansbålet tændes og Maria Frost Andresen holder båltale, hvorefter musikken fortsætter frem til klokken 23, hvor der kommer fyrværkeri som punktum på festdagene”.

Læs også...  På søndag er der familiedag i Sønderborg Boldklub

GÅET GLIP AF .. ?