Flot anerkendelse til Véronique Delhalle fra Kolibri

Flot anerkendelse til Véronique Delhalle fra Kolibri
Véronique Delhalle med sit diplom. Foto: Bjarne Oldrup. Privatfoto

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

I dag, søndag dag modtog Véronique Delhalle, som den eneste fra Sønderjylland, en anerkendelse af Slow Food Danmark for hendes arbejde for bedre mad til danskerne.

Véronique Delhalle er ejer af Kolibri, hvor sønderborgerne kan købe emballagefri økologiske varer i præcis den mængde, som de har brug for.

“Den bedste måde at bekæmpe madspild på, det er at lade være med at skabe spil”, siger Véronique Delhalle tit og ofte. Hun fortæller også, at selvom hendes varer er en smule dyrere, så er der penge at spare på ikke at smide madvarer ud.

Læs også...  Valgvinden blæser mod Sønderborg – men kun med halv kraft

GÅET GLIP AF .. ?