Kvindeparaplyen inviterer til grundlovsfejring på fredag kl. 16-18 ved Kvindernes Eg på plænen ved Sønderborg Slot.
Program
Velkomst v/Birthe Søllingvrå, Soroptimisterne.
Grundlovstale v/Karen Møldrup, præst ved Christianskirken.
Kvindeparaplyens foreninger vil fortælle om deres aktiviteter.
Foreningerne er Bydelsmødrene, Inner Wheel, Krisecentrets Venner, Kvindekomiteen, Soroptimisterne og Zonta, skriver arrangørerne.
Undervejs skal der hygges, snakkes og drikkes en skål samt synges. Sangene bliver: I Danmark er jeg født, Nu lyser løv i lunde og Så tag mit hjerte i dine hænder og de akkompagneres af Helle Damkjær.



