Kvindeparaplyen fejrer grundloven ved Kvindernes Eg

Kvindeparaplyen fejrer grundloven ved Kvindernes Eg
Kvindeparaplyen ved Kvindernes Eg. Privatfoto

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Kvindeparaplyen inviterer til grundlovsfejring på fredag kl. 16-18 ved Kvindernes Eg på plænen ved Sønderborg Slot.

Program

Velkomst v/Birthe Søllingvrå, Soroptimisterne.

Grundlovstale v/Karen Møldrup, præst ved Christianskirken.

Kvindeparaplyens foreninger vil fortælle om deres aktiviteter.

Foreningerne er Bydelsmødrene, Inner Wheel, Krisecentrets Venner, Kvindekomiteen, Soroptimisterne og Zonta, skriver arrangørerne.

Undervejs skal der hygges, snakkes og drikkes en skål samt synges. Sangene bliver: I Danmark er jeg født, Nu lyser løv i lunde og Så tag  mit hjerte i dine hænder og de akkompagneres af Helle Damkjær.

Læs også...  Gammelt Nyt: Perlegade 58 er fra 1700-tallet

GÅET GLIP AF .. ?