Meget lille brand i rækkehus

Meget lille brand i rækkehus
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Kort før klokken 12 – i dag, tirsdag – kørte frivillige brandmænd fra stationen i Nordborg til Mosevang, som også ligger i Nordborg.

“Der var gået ild i et tagspær på et rækkehus, men den var slukket, da vi kom frem”, siger Beredskab Sønderborgs indsatsleder, Lars Krieg, til Nært & Nyt.

Politiet sigtede en 45-årig mand efter Beredskabsloven, fordi de skønner, at branden opstod i forbindelse med rygning.

Læs også...  Stjal ladekabler

GÅET GLIP AF .. ?