Midt i juli får Sønderborg en jazzbar

Midt i juli får Sønderborg en jazzbar
Bent og Inge Brinckmann foran deres kommende jazzbar. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

I den her tid har Inge og Bent Brinckmann travlt med at indrette et lokale på Rønhaveplads og fra den 10. juli kan du kommer indenfor i Brinckmanns JazzBar og nyde lidt at drikke og lytte til dæmpet jazzmusik, som vil strømme ud fra musikanlægget.

“Vores tanke er, at det bliver et sted, hvor man kommer med et par venner, partneren eller på en date. Musikken bliver ikke højere end det er muligt at snakke sammen”, siger Inge Brinckmann til Nært & Nyt.

Der kommer også aftener med levende musik.

“Vi ved ikke, hvilke orkestre vi vil booke, fordi vi vil have vores kunder til at fortælle, hvem det er, de gerne vil høre”, siger Bent Brinckmann.

Parret fortæller, de er glade for, at de fandt et lokale på Rønhaveplads.

“Vi vil gerne skille os ud fra de steder, der ligger ved Rådhustorvet og på Store Rådhusgade”.

Med godt et par hundrede medlemmer i Sønderborg Jazz Club og det sammen i New Orleans Jazz Sønderborg, så har den kommende jazzbar gode chancer for at få en masse kunder.

Læs også...  Oplev Sønderborg med Beamii-appen

GÅET GLIP AF .. ?