Fredag formiddag kunne beboerne på Mølleparken Plejecenter kigge på motorcykler – og det fascinerede en del af dem. Det er langt fra første gang Sønderborg MC er på besøg.
“Vi kommer gerne og det er jo dejligt at se de ældre smile, når de kigger på vores maskiner”, sagde et par af motorcykelejerne.
Plejecentrets frivillige havde sørget for kaffe og ringridere samt øl og vand til alle.

