Motorcykeltræf på plejecentret

Motorcykeltræf på plejecentret
MC-dag på plejecentret. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Fredag formiddag kunne beboerne på Mølleparken Plejecenter kigge på motorcykler – og det fascinerede en del af dem. Det er langt fra første gang Sønderborg MC er på besøg.

“Vi kommer gerne og det er jo dejligt at se de ældre smile, når de kigger på vores maskiner”, sagde et par af motorcykelejerne.

Plejecentrets frivillige havde sørget for kaffe og ringridere samt øl og vand til alle.

Læs også...  Hjernen og mental sundhed – strategier der fremmer trivsel

GÅET GLIP AF .. ?