Red Barnet startede efterårsferien i skoven

Red Barnet startede efterårsferien i skoven
Red Barnets klub, Velkommen til Danmark. Privatfoto

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Efterårsferien er i gang og ‘Naturens Dag i Nørreskoven’ startede traditionen tro ferieugen.

Børnefamilier hentede oplevelser i naturen. Privat foto

Red Barnets klub, Velkommen til Danmark har deltaget de seneste mange år og altid haft en god dag med mange gode oplevelser. Sådan var det også i år, skriver Red Barnet.

Vejret var super og der var mange gode aktiviteter, og alt var ganske gratis, så alle kunne være med.

Familierne fik prøvet mange ting – snobrød, pandebrød, æblemos, stafetløb og mange andre ting.

Der var medbragte sandwich og vand, som blev nydt i solskin. Men der var altså børn, der havde spist for mange snobrød og æblemos til, at der også kunne klemmes en sandwich ned.

Læs også...  Kursus for pårørende til borgere med hjerneskade

GÅET GLIP AF .. ?