Sinds Folkekøkken åbner igen i august

Sinds Folkekøkken åbner igen i august
Godt 100 mennesker nød fællesskabet og maden. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Torsdag var der godt 100 til spisning i Sinds Folkekøkken i Frivillighedens Hus og nu kommer der til at gå et stykke tid, inden de frivillige i folkekøkkenet igen rører i gryderne.

“I bestyrelsen har vi bestemt os for, at vores frivillige skal kunne holde ferie, så vi er først tilbage igen den 6. august”, siger folkekøkkenets bestyrelsesformand Kristian Lang til Nært & Nyt.

Læs også...  Lena Krag Schmidt starter sin Knæk Cancer-indsamling ved revyens Ladies Night

GÅET GLIP AF .. ?