X Factor er på tur rundt i landet med castinger i håb om at finde nogle skønne, seje og dygtige sangere og grupper til den nye sæson af X Factor 2026 – og den 3. juni kommer de til Sønderborg!
”De seneste sæsoner af X Factor har virkelig budt på flere gode sangere fra Sønderborg og omegn – både Theodor, Christian Oprea og vinderen, Hugo. Vi ved derfor, at der findes kæmpe talenter i Sønderjylland”, skriver casting-holdet i en pressemeddelelse.
De er i MultiKulturhuset onsdag den 3. juni i tidsrummet 13.00-18.00 – klar til at caste og tage en snak med alle, der møder op.
”Hvis man kommer til castingen i Sønderborg, så undgår man en tur til Aarhus eller København til de officielle precastings i august, hvor køen er ufattelig lang. Man får derfor en stor forlomme i køen. Det foregår helt uformelt og er helt ufarligt – og er faktisk ret hyggeligt – og man kan også få en snak med os castere”.



