Unge på Toppen inviterer alle med en cykel til cykelevent

Unge på Toppen inviterer alle med en cykel til cykelevent
2025: Unge mennesker cyklede fra Rådhustorvet til toppen af Alpes d'Huez. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: 1 minut

Onsdag den 13. maj kan du møde Dennis Ritter og Christian Moberg, som er inviteret til cykelevent af Unge på Toppen – og du kan også være med, hvis du tager cyklen med til parkeringspladsen ved Dybbøl Mølle og er der klokken 17:30.

“Vi skal køre runder på 3,8 kilometer på Grønnekærvej og alle- uanset cykelniveau – kan være med”, siger Thomas Sonne fra Unge på Toppen.

Cykelnerven, Team Rynkeby og flere cykleklubber kommer også – og Ridley Bikes kommer og viser deres Noah Fast 3.0-modeller, som er den slags cykler UnoX-holdet kører på og der er en stand med alt indenfor energidrikke mv.

“Gråsten Salater og Stryhns Gruppen byder på grillpølser og Unge på Toppen står klar med sodavand”, siger Thomas Sonne, som håber, at rigtigt mange kommer og bliver en del af arrangementet.

“Der er ingen tilmelding – og når der ikke er flere grillpølser, så er der ikke flere”.

Læs også...  Ville møde op hos kommunen med en økse

GÅET GLIP AF .. ?