Kom og vær med til en åben og nærværende dialog om senfølger efter overgreb. Det foregår den 18. juni i Frivillighedens Hus.
Tidligere brugere fra Kvisten deler ærligt deres erfaringer med både udfordringer, håb og personlige sejre. Du får indblik i deres vej gennem terapi og i, hvordan arbejdet med sig selv har skabt forandring, styrke og nye muligheder i livet, skriver arrangørerne.
Det dialogbaserede oplæg varer cirka 2 timer og foregår som en samtale mellem 2-3 tidligere brugere og en fagperson fra Kvisten. Undervejs vil der være mulighed for spørgsmål, refleksioner og undren og du inviteres til at deltage i dialogen i det omfang, du har lyst.
Arrangementet er gratis og tilmelding er ikke nødvendig.
Her kan du læse mere om Kvisten, der har adresse i Bjerringbro.



