Har du været udsat for overgreb?

Har du været udsat for overgreb?
Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Kom og vær med til en åben og nærværende dialog om senfølger efter overgreb. Det foregår den 18. juni i Frivillighedens Hus.

Tidligere brugere fra Kvisten deler ærligt deres erfaringer med både udfordringer, håb og personlige sejre. Du får indblik i deres vej gennem terapi og i, hvordan arbejdet med sig selv har skabt forandring, styrke og nye muligheder i livet, skriver arrangørerne.

Det dialogbaserede oplæg varer cirka 2 timer og foregår som en samtale mellem 2-3 tidligere brugere og en fagperson fra Kvisten. Undervejs vil der være mulighed for spørgsmål, refleksioner og undren og du inviteres til at deltage i dialogen i det omfang, du har lyst.

Arrangementet er gratis og tilmelding er ikke nødvendig.

Her kan du læse mere om Kvisten, der har adresse i Bjerringbro.

Læs også...  Fandt flere penge til færgen Bitten

GÅET GLIP AF .. ?